Podnikový systém a správa dokumentů

Nabízíme kompletní služby pro podnikové systémy z rodiny Microsoft Dynamics – AX, NAV a CRM. Zaměřujeme se na kon guraci a optimalizaci infrastrukturního prostředí pro běh podnikového systému. Zajistíme jak implementaci daného systému, tak servisní služby. U zákazníků, kterým nevyhovuje stávající dodavatel systému, provedeme audit a převezmeme implementaci nebo správu systému ve spolupráci s naším partnerem za výhodných podmínek.

Správa dokumentů - DMS

Správa dokumentů je činnost, která se týká každé společnosti. Systém pro správu dokumentů – Document Management System (DMS) – představuje řešení, díky kterému je možné sledovat změny v dokumentech, schvalovat jejich obsah a zajistit, aby o daném dokumentu byli informováni ti správní lidé ve správný čas.

DMS je postavený na platformě Microsoft SharePoint, která umožňuje široké využití. Tato platforma se nejčastěji využívá pro remní intranet a představuje tak prostředí pro publikaci dokumentů a jejich správu, prezentaci výstupů Business Intelligence, evidenci úkolů a zápisů, správu projektů a mnoho dalšího. Výhodou platformy Microsoft SharePoint je možnost napojení dat na podnikový systém, nastavení složitějších work ow nebo vlastních formulářů.